Hatar denna årstid

Tjowen sötnosar , allt bra med er idag ?

Sorry för kass kass & åter kass uppdatering men jag känner mig inte kry.
Igår kväll kunde jag inte somna för de var så kallt att jag skaka.
Idag när jag vaknade så satt både jag & mamma med täcke , så vi e nog på g att bli sjuka.
Fatta vad jag hatar denna årstid skiftar så mycket med vädret ju.
Ena dagen är de typ as varmt andra äre flera minus .

Nåja bara hoppas på de bästa , pusspuss

Snart blir de att se hål iväggen med babe :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

Denna årstiden är verkligen jobbig. Temperaturer är så svåra och så blir man förkyld så lätt på grund av det. =/

2009-10-18 @ 20:30:51
URL: http://ninjafruit.blogg.se/



Läs inlägget innan du kommenterar
Alla bilder ibloggen är mina om inget annat sägs!
Alltså ser jag min bild på någon blogg så anmäls de!
Du är ALDRIG anonym din IP sparas alltid!


Alla har ett namn!!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback