Stan jobbet hem

Tjosan snyggingar orkade inte skriva direkt jag vaknade utan jag svarade bara på kommentarer..Men jag vaknade iallafall 07:40 när matte skulle iväg till skolan..Sen kom syrran hit då drog vi å hämta brorsan sen in till stan..Där köpte jag mig en fulsöt mössa haha brukar dock inte använda de men man vet ju aldrig..Sen blev de att dra till sjukan eftersom personen vi jobbar med ligger inne just nu & nu är jag hemma..Så de blev ju då inte någon lång dag för mig idag..

Vad hittar ni alla sötnosar på idag då?


Kommentarer



Läs inlägget innan du kommenterar
Alla bilder ibloggen är mina om inget annat sägs!
Alltså ser jag min bild på någon blogg så anmäls de!
Du är ALDRIG anonym din IP sparas alltid!


Alla har ett namn!!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback